![]() |
Active Topics Memberlist Calendar Search |
| |
| Kråkeboka | |
| |
|
| << Prev Page of 6 Next >> |
| Author | Message |
|
Bjørn Holm
Admin Group
Maestro Joined: 04.Des.2003 Location: Norway Online Status: Offline Posts: 4011 |
![]() Posted: 25.Feb.2010 at 08:48 |
|
Originally posted by Hjælmen
Det er forskjell på å få en endelig avklaring igår, og det å først ha fått beskjed igår.
Jada, jada. Møtet var i går, Bjørn. Vi la ut info samme kveld. Så gi oss mer enn et døgn a! Selv om avklaringen kom igår, er dette noe vi har visst siden før sesongstart ifjor. Så dere har strengt tatt hatt over et år på dere.
Men det er ikke så viktig nå, det viktigste er at vi klarer å få hanket inn brorparten av medlemmene våre til å kjøpe seg sesongkort. Edited by Bjørn Holm - 25.Feb.2010 at 08:48 |
|
IP Logged |
|
|
Benken
Platinum member
Beste benken i by`n Joined: 16.Feb.2004 Location: Norway Online Status: Offline Posts: 489 |
![]() Posted: 09.Mar.2010 at 17:02 |
|
Originally posted by ALVERN
Dere som har bestilt sesongkort via mail får dette bekreftet på mail i starten av førstkommende uke. Vi ligger litt etter, men det kommer. ![]() Jeg har ennå ikke fått noe bekreftelse på bestilling av sesongkort...
![]() Lenge siden jeg bestilte...
![]() |
|
|
Beste benken i by'n
|
|
IP Logged |
|
|
Halvard Henry D
Senior Member
![]() Posted: 09.Mar.2010 at 18:16 |
|
Jeg har heller ikke fått noen sesongkort i postkassa benken, men fikk beskjed fra alvin i moss fk at kortene blir laget i kina og blir sendt ut til oss en uke før seriestart. Så det er bare å vente med tålmodighet benken. Det går nok bra skal vi se
|
|
|
Newcastle til i die
|
|
IP Logged |
|
|
Hallow
Platinum member
Joined: 31.Aug.2005 Location: Christmas Island Online Status: Offline Posts: 1752 |
![]() Posted: 09.Mar.2010 at 23:00 |
|
Står i bekreftelsen at kortene kan hentes på klubbhuset rett før seriestart.
Hvorfor kan man ikke betale kortet over nettet og få det i posten når det er ferdig? Vi er i 2010, så det bør ikke være så veldig vanskelig å få til? |
|
IP Logged |
|
|
Sindre
Platinum member
Joined: 15.Mai.2004 Location: Norway Online Status: Offline Posts: 9445 |
![]() Posted: 10.Mar.2010 at 09:45 |
|
Vil ikke ha Kina-kort. Vil ha VingCard
|
|
|
Fotball er mer forutsigbart enn politikk.
|
|
IP Logged |
|
|
anton
Senior Member
![]() Posted: 10.Mar.2010 at 11:04 |
|
noen som veit hvor mange som er solgt?
|
|
|
bare snubla over ett par villsvin jeg
|
|
IP Logged |
|
|
Benken
Platinum member
Beste benken i by`n Joined: 16.Feb.2004 Location: Norway Online Status: Offline Posts: 489 |
![]() Posted: 10.Mar.2010 at 12:18 |
|
Originally posted by Halvard Henry D
Jeg venter IKKE kortet I POSTEN, men det hadde vært greit med en ordrebekreftelse. DET har ikke kommet. Ser at folk skriver at DE har fått det.Jeg har heller ikke fått noen sesongkort i postkassa benken, men fikk beskjed fra alvin i moss fk at kortene blir laget i kina og blir sendt ut til oss en uke før seriestart. Så det er bare å vente med tålmodighet benken. Det går nok bra skal vi se ![]()
|
|
|
Beste benken i by'n
|
|
IP Logged |
|
|
Halvard Henry D
Senior Member
![]() Posted: 10.Mar.2010 at 15:57 |
|
Originally posted by Benken
Originally posted by Halvard Henry D Helt enig med deg i dette benken. Stusselige greier dette!
Jeg har heller ikke fått noen sesongkort i postkassa benken, men fikk beskjed fra alvin i moss fk at kortene blir laget i kina og blir sendt ut til oss en uke før seriestart. Så det er bare å vente med tålmodighet benken. Det går nok bra skal vi se
Jeg venter IKKE kortet I POSTEN, men det hadde vært greit med en ordrebekreftelse. DET har ikke kommet. Ser at folk skriver at DE har fått det.![]() |
|
|
Newcastle til i die
|
|
IP Logged |
|
|
Moss-Fk.
Senior Member
![]() Posted: 14.Mar.2010 at 18:04 |
|
lurer på en ting angående kråkevingen-medlemskort; Jeg har et kort fra 2008 sesongen, skal jeg bruke det samme i år også? jeg fikk en oblat-kvitering i posten som det sto jeg skulle klistre på medlemskortet, men får jeg nytt i posten eller skal jeg bruke mitt gamle?
|
|
|
Mossing til jeg dør!
|
|
IP Logged |
|
|
Sindre
Platinum member
Joined: 15.Mai.2004 Location: Norway Online Status: Offline Posts: 9445 |
![]() Posted: 14.Mar.2010 at 18:40 |
|
Får nytt hvert år om ikke ting har endra seg.
|
|
|
Fotball er mer forutsigbart enn politikk.
|
|
IP Logged |
|
| << Prev Page of 6 Next >> |
|
||
Forum Jump |
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |
|